جلسه پرسش و پاسخ

جلسه پرسش و پاسخ با موضوع مهارت های ارتباطی، تعامل با خانواده و تعامل با جنس مخالف با حضور سرکار خانم محلاتی سه شنبه 90/9/1 ساعت 19:30 در خوابگاه سیمرغ برگزار می گردد.

تمدید یک روزه ثبت نام ازدواج دانشجویی

 مهلت یکروزه به دانشجویانی که ثبت نام نکرده اند

به دلیل تقاضای مکرربرخی از دانشجویان،ثبت نام زوج های دانشجو از روز سه شنبه مورخ 1/9/90 به مدت 24 ساعت در سامانه ازدواج دانشجویی امکان پذیر خواهد بود.  

جهت ثبت نام به nahad.ir مراجعه شود.

فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و ساده برای جوانان امری ضروری است

 محمدیان: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و ساده برای جوانان امری ضروری است و از تاکیدات دین مبین اسلام است.   

به گزارش خبرگزاری مــأوا، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ادامه داد:  

اشتغال، مسکن، بالا بودن سطح توقع جوانان و دانشجویان و ... از جمله مشکلات قشر جوان در زمینه ازدواج است.

ریاست نهاد اضافه کرد: مسئولان با فراهم کردن امکانات لازم و سرمایه‌گذاری در امر ازدواج جوانان به ویژه قشر دانشجو را به سمت این فریضه الهی سوق دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان: تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به ازدواج به هنگام، آسان و ساده برای جوانان تاکید داشته که باید به این منویات توجه شود.


ریاست نهاد گفت: ازدواج دانشجویی فرصتی مناسب است تا ابعاد زندگی مشترک، پایدار، صمیمی، انتخاب صحیح و نحوه زندگی کردن به نسل جوان ارائه شود.


وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع کمترین آمار طلاق مربوط به ازدواج‌های داشجویی در دانشگاه‌هاست.


حجت الاسلام و المسلمین محمدیان: اضافه کرد: برپایی کارگاه‌ها، کلاس‌ها و آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی قبل و بعد از ازدواج از مهم‌ترین عامل‌های ازدواج‌های دانشجویی است.


ریاست نهاد تصریح کرد: مسئولان امر باید با ترویج فرهنگ ازدواج آسان و ساده زمینه تحقق این فریضه الهی را فراهم کنند.

تفسیرقرآن

درادامه اجرای برنامه های پیشنهادی نهادمحترم مرکز،روزهای یکشنبه هرهفته بین نمازظهروعصربحث تفسیرسورۀ مبارکۀ حجرات توسط حاج آقاعظیمی جریان داشته وتاکنون پنج جلسه برگزارگردیده است.

برخی تصاویر مراسم گرامیداشت عید غدیر در آمفی تئاتر دانشکده برق

به مناسبت عید سعید غدیر جشن با شکوهی با حضور مسئولین،اساتید ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه روز 2شنبه 23/8/90 در آمفی تئاتر دانشکده برق برگزار گردید.

 

   

  

  

  

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

یادی ازحماسه غدیر

به مناسبت عیدسعیدغدیرخم وسالروز وصایت امیرالمؤمنین (ع)مراسمی در روزدوشنبه 23/08/90پس ازنمازظهروعصردرنمازخانه دانشکده عمران ونقشه برداری برگزارگردید دراین مراسم یکی ازدانشجویان به مولودی خوانی پرداخته و مسئول محترم نهادرهبری دردانشگاه سخنرانی نموده ودرپایان ضمن پذیرائی ازشرکت کنندگان به سادات شاخه گل اهداءشد.