شهادت حضرت رقیه (س)



به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت رقیه(س) وبزرگداشت حادثه دلخراش خرابه نشینان شام روز چهارشنبه 1391/9/28بین نمازظهروعصردرنمازخانه دانشکده عمران و نقشه برداری حاج آقای عظیمی به سخنرانی وخواندن سوگنامه آن مظلومه تاریخ کربلا پرداخته ودرپایان ازشرکت کنندگان پذیرایی به عمل امد.

برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه(س)

بمناسبت شهادت فاطمه سه ساله کربلا حضرت رقیه (س) حاج آقای مصطفوی بعد از نماز در نمازخانه دانشکده به ایراد سخن پیرامون آن حضرت و مساله خوف از خدا از دیدگاه علامه نراقی پرداختند.


مراسم روایت گری توسط سردار برهمن و همسر شهید مدق

بمناسبت سالگرد شهید مدق ویژه برنامه روایتگری با همیاری بسیج دانشحویی دانشکده در آمفی تئاتر برگزار شد این برنامه با حضور دانشجویان و پخش کلیپهای مربوط به شهید مدق و سخنرانی سردار برهمن به اتمام رسید.

اقامه عزا به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام

به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلامُ مراسم با شکوهی مورخ یکشنبه ۹۱/۹/۱۹ از ساعت ۲۰ در خوابگاه اندیشه برگزار شد در این مراسم خانم ساسانی دکترای الهیات و کارشناس بخش مطالعات وزارت کشور در خصوص شخصیت و سیره امام سجاد علیه السلام سخنانی را ایراد کردند و به پاسخگویی سوالات دانشجویان پرداختند.

سپس مراسم روضه و عزاداری با حضور خانم حقانی برگزار شد در این مراسم به همت هیئت مذهبی خوابگاه سفره ای جهت پذیرایی شرکت کنندگان فراهم شده بود.

مراسم فوق با استقبال دانشجویان همراه بود و خواهان ادامه آن به صورت هفتگی یا ماهانه شدند.

برگزاری مراسم 27 آذر

بمناسبت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه مراسمی با سخنرانی جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر سید سلمان صفری پیرامون عوامل اصلی وحدت حوزه و دانشگاه برگزار گردید و در پایان به پرسشهای دانشجویان پاسخ داده شد.  

 

 

نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و تحریم ها

                                

نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و تحریم ها با حضور جناب آقای دکتر خاندوزی معاون اقتصادی

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در آمفی تئاتر دانشکده مکانیک و صنایع برگزار

خواهد شد.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سلمان صفوی

                                   

  

به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه جلسه سخنرانی حجت الاسلام 

 

 والمسلمین  سلمان  صفوی روز دوشنبه 27/9/91 بعد از نماز ظهر و عصر در 

 

 نمازخانه دانشکده عمران و  نقشه برداری برگزار می گردد.